Company Information

■Sales of Products

  • Sales quantity, conditions, etc.
    There is no quantity limit.
  • Payment Method and Payment Period
    Please refer to Payment Methods for payment methods and payment deadlines.
  • Fees other than the product price
    Depending on the payment and delivery method, certain fees and shipping charges may apply.
    Payment Options and Shipping OptionsPlease check
  • Application expiration date
    If payment cannot be confirmed by the payment deadline, the order will be cancelled.
  • Product delivery time
    We usually ship within 4 business days from the date of confirmation of payment.

    However, delivery time may vary due to unforeseen accidents or circumstances, such as production and inventory status, traffic conditions, and system trouble. We shall not be liable for any damages incurred by the customer or a third party as a result. The same shall apply to delays in delivery due to customer circumstances. Please understand this in advance.
  • About Defective Products
  • We will take responsibility for replacing defective or damaged items.
  • For details on conditions, please refer to Return Policy.

  • Conclusion of Contract
    Your order will only be processed if it is processed without error and without any error being reported on the Site.
    The Shop reserves the right to refuse an order for any reason, at its own discretion and without liability to the customer. For example, the Shop may refuse to accept an order under the following circumstances

     1) If we are unable to keep all or part of the products included in your order in stock.
     2) If there is a dispute between the Shop and the Customer in relation to a previous order
     3) The Customer fails to make payment for a previous order
     4) If the customer is involved in, or is suspected of being involved in, illegal or fraudulent activities
     5) We have reason to suspect that the data you have provided is inaccurate or false
     6) there is an error in the products ordered, shipping charges or other prices indicated
     7) If your payment method is refused
     8) If the Shop is unable to process your order.

    If we do not accept your order, we will notify you within 5 business days of receipt of your order. If the Shop does not accept the order, no contract will be concluded between the Customer and the Shop.
    The Shop is not obligated to provide a reason for its refusal.

  • About Subscription Purchases
    The subscription contract shall be automatically fulfilled at the predetermined frequency or at the frequency specified by the customer until the predetermined period expires or the customer cancels the subscription contract.
    If you wish to cancel a subscription contract, you must notify us at least 10 days prior to the desired cancellation date.
    Cancellation notice can be made from the "Manage Subscription" page of the "Member My Page" of this site.
    This site may, at its sole discretion, cancel a customer's subscription contract at any time without notice. In this case, you will only pay for the products delivered.

■商品の販売について

  • 販売数量・条件等
    数量制限などはございません。
  • お支払方法及び支払い時期
    支払方法および支払期限については支払方法に関してをご確認ください。
  • 商品代金以外の必要料金
    支払方法や配送方法によって、所定の手数料や送料が必要になる場合があります。支払方法に関しておよび、配送方法に関してをご確認ください。
  • 申し込みの有効期限
    支払期限までにご入金の確認ができない場合は、キャンセルとさせていただきます。
  • 商品引渡し時期
    ご入金確認日から通常4営業日以内に発送いたします。

    ※納期の厳守には細心の注意を払っておりますが、生産・在庫状況、交通状況、システムトラブル等、予期せぬ事故・都合により納期の変動が起こり得る場合もあります。それによりお客様または第3者に損害が発生したとしても当店は一切責任を負わないものとします。また、お客様の都合による納期の遅れにつきましても、これと同じものとします。予めご了承くださいませ。
  • 不良品について
    不良品・破損品については責任を持ってお取り換え致します。
    条件などの詳細は返品特約に関してをご確認ください。

  • 契約の締結について
    ・お客様のご注文は、本サイトにおいてエラーが報告されることなく、ご注文手続きが行われた場合においてのみ処理されます。
    ・当ショップは、理由の如何を問わず、自己の裁量にて、お客様に対して責任を追うことなく、ご注文を拒否することができるものとします。例えば、以下のような状況において、当ショップはご注文を承諾しないことがあります。

     1) ご注文に含まれる全部又は一部商品の在庫が確保できない場合
     2) 過去のご注文に関連して当ショップとお客様の間に紛争がある場合
     3) お客様が、過去にご注文された代金支払いを行わなかった場合
     4) お客様が、違法又は不正な行為に関与している、又は関与している疑いがある場合
     5) お客様が提供したデータが不正確又は虚偽であると疑われる理由がある場合
     6) 注文商品や送料、その他の表示価格に誤りがあった場合
     7) お客様の支払方法が拒否された場合
     8) 当ショップがお客様のご注文を処理することができない場合

    ・当ショップは、ご注文を承諾しない場合、ご注文の受付日から5営業日以内にお客様に通知します。当ショップがご注文を承諾しない場合、お客様と当ショップの間で契約は締結されません。
    ・当ショップは、ご注文の拒否について理由を提供する義務を負いません。

  • 定期購入について
    ・定期購入契約は所定の期間満了またはお客様がキャンセルするまで、所定の頻度またはお客様が指定した頻度に従い自動的に注文を成立させるものとします。
    ・お客様が定期購入契約をキャンセルをするには、当サイトからキャンセル希望日の「10日前」までに告知することにより以降の定期購入契約をキャンセルすることができるものとする。
    ・キャンセルの告知は当サイトの「会員マイページ」の「定期購入の管理」から行えます。
    ・当サイトは、独自の裁量により、お客様の定期購入契約を通知なくいつでも解除することができるものとします。この場合、お客様は配送された商品に関してのみ代金を支払います。

Payment Methods

<お支払い方法の種類について>


以下の支払方法をお選びいただけます。
  • Credit Card
  • bank transfer
  • cash on delivery
一部のご利用には制限事項があります。以下の各項目をご確認ください。

■クレジットカード決済(Credit Card Payment)

  • 【ご利用可能なクレジットカード】(Credit Cards Accepted)
    VISA Master Card JCB AMERICAN EXPRESS
お支払い方法は「一括払い」・「リボ払い」・「分割払い」からお選びできます。
セキュリティコード(券面認証)について
「セキュリティコード」の入力が必要となります。カードの署名欄の隅に印字された3ケタ(または4ケタ)の数字となります。
You can choose from 'lump sum', 'revolving payment' and 'instalment payment' payment methods.Security code (ticket authentication)
You will need to enter a 'security code'. This is a three-digit (or four-digit) number printed in the corner of the signature field on the card.
  • 3Dセキュア(本人認証サービス)について3D Secure (Identity authentication service)
    ご利用クレジットカードのカード発行会社が3Dセキュア(本人認証サービス)に対応している場合、カード発行会社のサイトで本人認証(パスワード入力)が必要となる場合があります。 3Dセキュアのご利用には事前にカード発行会社のサイトで必要情報の登録を行う必要があります。
    If your credit card issuer supports 3D Secure, you may be required to enter your password on the card issuer's website. To use 3D Secure, you must register the necessary information on the card issuer's website in advance.

    ※カード発行会社が3Dセキュアに対応していない(または3Dセキュアのご登録がされていない)場合、クレジットカードでのお支払いをご利用いただけない場合がございますのでご了承ください。 3Dセキュアのご登録方法やご不明な点はカード発行会社へお問合せください。
    If your card issuer does not support 3D Secure (or if you have not registered for 3D Secure), you may not be able to use your credit card for payment. Please contact your card issuer if you have any questions or concerns about how to register for 3D Secure.
  • デビットカードのお支払いについて(Debit Card Payment)
    デビットカードはカードの特性上、以下のような場合に与信の再取得が行われる為2重請求が発生する可能性がございます。
    Due to the nature of debit cards, there is a possibility that you may be charged twice due to re-credit in the following cases
    • ご注文内容を変更した場合(When you change the contents of your order)
    • 商品の発送迄に期間を要した場合(If it takes a long time for the product to be shipped)
    • ご注文をキャンセル・返品した場合(When an order is canceled or returned.)
    2重請求が発生した場合は、カード会社よりご返金が行われますが、カード会社によってはご返金までにお時間をいただく場合もございます。
    If a double charge occurs, your credit card company will refund your money, but it may take some time before the refund is made depending on your credit card company.
    ※返金までの日数はカード会社によって異なります。詳しくはご利用のカード会社までお問い合わせください。 また、与信の再取得の際に残高が不足していた場合、クレジットカード若しくはお支払方法を変更していただく必要があります。 ご利用の際はあらかじめご了承をお願いいたします。
    *
    The number of days it takes to receive the refund depends on the credit card company. Please contact your credit card company for details. If the balance is insufficient when the credit is reissued, you will need to change your credit card or payment method. Please be aware of this before using your credit card.
  • 

    ■銀行振込(Bank transfer)

    • 【振込先】(Bank transfer details)

      銀行名(Bank name) : GMOあおぞらネット銀行(GMO Aozora Net Bank)

      ※振込先の口座情報については、ご注文の受付後に配信される「銀行振込(バーチャル口座)でのお支払い方法について」をご確認ください。
      ※For bank transfer account information, please refer to the 'How to pay by bank transfer (virtual account)' sent to you after your order has been received.

    • 振込手数料はお客様のご負担とさせていただきます。
      Bank transfer charges are to be borne by the customer.
    • 支払期限を超えた場合は、該当口座番号でお支払いができなくなります。
      If the payment deadline is exceeded, payment cannot be made using the relevant account number.
    • お客様都合による代金の過払いや注文キャンセルなどで返金が発生した場合、返金手数料がかかる場合があります。
      If a refund occurs due to overpayment or order cancellation for the customer's convenience, a refund fee may be charged.

    ・Cash on delivery

    【Delivery Service】 Sagawa Express
    【Cash on delivery fee
     
    Payment amountCash on delivery fee
    10,000 yen or less 330 yen
    30,000 yen or less 440 yen
    100,000 yen or less 660 yen
    300,000 yen or less 1,100 yen
    300,000 to less than 400,000 yen1,500 yen
    400,000 yen or more2,000 yen

    • The customer is responsible for the COD fee.
    • Please pay the delivery staff at the time of delivery.
    • In the case of COD, please make sure that the billing address and delivery address match.

    ■代金引換

    • 【配送業者】 佐川急便
    • 【代金引換手数料】
      お支払金額代金引換手数料
      1円~10,000円未満330円
      10,000円~30,000円未満440円
      30,000円~100,000円未満660円
      100,000円~300,000円未満1,100円
      300,000円~400,000円未満1,500円
      400,000円以上2,000円

    • 代金引換手数料はお客様のご負担とさせていただきます。
    • 代金は商品配送時に配送員にお支払ください。
    • 代金引換の場合は、ご請求先とお届け先を必ず一致させていただきますようお願いします。
    Shipping Method

    <配送方法の種類について>


    以下の配送方法をお選びいただけます。
    • 日本郵便(ゆうパック)
    • Yamato Transport (Takkyubin)
    一部のご利用には制限事項があります。以下の各項目をご確認ください。

    Japan Post (Yu-pack)


    ■日本郵便(ゆうパック)

    • 【送料】
    • 商品のサイズにより異なります。
      詳細はこちらからご確認ください。 送料詳細

    ■Yamato Transport 

    • 【Shipping charges】

    • Flat rate 3,000 yen
    Return Policy

    <Terms and Conditions for Returns>

    ・Replacement of Defective, Damaged, or Wrong Item

    We will take responsibility for replacing defective or damaged products.

    If there is something wrong with the product, please contact us as soon as possible by e-mail within 7 days of receipt of the product with a detailed description of the defective or damaged condition. We will make arrangements to replace the defective product as soon as possible.

    If you have received the wrong product, please contact us as soon as possible by e-mail within 7 days of receipt of the product, stating the name of the product you ordered and the order number.

    We will pay for defective products, damaged products, and product discrepancies.

    In case of damage during transportation, the shipping company will come to pick up the product, so please contact us as soon as possible in the same condition.


    ・Returns and exchanges for your convenience

    Please contact us as soon as possible by e-mail within 7 days after the arrival of the product regarding the return or exchange of the product.

    The customer is responsible for shipping and handling charges when returning merchandise and bank transfer charges when refunding merchandise.

    Please note that shipping and handling charges for shipping are non-refundable.

    If you wish to exchange the item, you must also pay the shipping fee again.


    ・Items that cannot be returned or exchanged

    Products that have been used

    Products that have been ordered in

    Items that are defective due to use other than the original purpose of the product


    ・Contact information for returns

    Japan Kimono store

    Zip code: 154-0012

    Address: 203, 4-7-19 Komazawa, Setagaya-ku, Tokyo

    Tel: 080-1691-3402

    E-mail: japan.kimono.shop@gmail.com


    <返品の条件について>

    ■不良品・破損品・商品相違の交換について

    • 不良品・破損品については責任を持ってお取り換えいたします。
    • 商品に異常があった場合には、不良状況・破損状況を詳しくお書きの上、商品到着後 7日以内にメールにて、 お早めにご連絡ください。早急に良品と交換させていただくよう手配をいたします。
    • 商品相違については、ご注文いただいた商品名及び注文番号をお書きの上、商品到着後 7日以内にメールにて、お早めにご連絡ください。
    • 不良品・破損品・商品相違などの場合は当社が負担します。
    • 尚、運搬中の破損事故の場合は、運送会社が引き上げに伺いますので、そのままの状態で早急にご連絡くださいませ。

    ■お客様のご都合による返品・交換について

    • 商品到着後 7日以内にメールにて、商品の返品・交換についてお早めにご連絡ください。
    • 商品返品時の送料・返金時の振り込み手数料はお客様のご負担となります。
      また、発送時の送料・手数料等は返金致しかねますので、ご了承ください。
    • 交換をご希望の場合は、再度発送料もご負担願います。

    ■返品・交換できない商品について

    • ご使用になられた商品
    • お取り寄せ商品
    • 商品本来の使用目的以外のご使用により生じた不具合によるもの

    ■返品のご連絡先について

    Japan Kimono store
    郵便番号: 154-0012
    住所: 東京都 世田谷区駒沢4-7-19 203
    Tel: 080-1691-3402
    E-mail: japan.kimono.shop@gmail.com